![Nawiguj](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/themes/wyprawomaniak-new/pliki/ikony/navm.png)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rewal-kolejka-32-1.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rewal-kolejka-39-1.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rewal-kolejka-36-1.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rewal-kolejka-42-1.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rewal-kolejka-44-1.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rewal-kolejka-18-1.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rewal-kolejka-19-1.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rewal-kolejka-22-1.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rewal-kolejka-23-1.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rewal-kolejka-46-1.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rewal-kolejka-1-1.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rewal-kolejka-15-1.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rewal-kolejka-12-1.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rewal-kolejka-11-1.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rewal-kolejka-13-1.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rewal-kolejka-25-1.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rewal-kolejka-26-1.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rewal-kolejka-40-1.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rewal-kolejka-4-1.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rewal-kolejka-5-1.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rewal-kolejka-6-1.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rewal-kolejka-7-1.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rewal-kolejka-9-1.jpg)
Początki Nadmorskiej Kolei Wąskotorowej gminy Rewal sięgają końca XIX wieku. Obecnie, jako kolejka turystyczna, kursuje na dwóch trasach: Gryfice – Pogorzelica (wyjazd rano, powrót po południu) i Trzęsacz – Pogorzelica (kursy w ciągu dnia). Składy ciągnięte są przez lokomotywę spalinową.
Wybrałem oczywiście tę drugą opcję, jednak wystartowałem ze stacji w Rewalu (następnej po Trzęsaczu). Znajduje się tutaj ciekawa ekspozycja modeli pociągów oraz makiet dworców.
Protip: Lepiej siąść nieco dalej od czoła pociągu, w przeciwnym razie dym z lokomotywy spalinowej będzie się Wam dawać we znaki przez całą podróż.