![Nawiguj](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/themes/wyprawomaniak-new/pliki/ikony/navm.png)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rdzawe-diamenty-motoryzacji-25-1024x575.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rdzawe-diamenty-motoryzacji-12-1024x575.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rdzawe-diamenty-motoryzacji-30-1024x575.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rdzawe-diamenty-motoryzacji-1-1024x575.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rdzawe-diamenty-motoryzacji-7-1024x575.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rdzawe-diamenty-motoryzacji-8-1024x575.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rdzawe-diamenty-motoryzacji-9-1024x575.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rdzawe-diamenty-motoryzacji-24-1024x575.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rdzawe-diamenty-motoryzacji-31-1024x575.jpg)
![](https://wyprawomaniak.pl/wp-content/uploads/2023/12/rdzawe-diamenty-motoryzacji-22-1024x575.jpg)
W muzeum można podziwiać wyjątkową kolekcję ponad 70 zabytkowych motocykli z lat 1924-1980. Część egzemplarzy to unikaty, które można zobaczyć tylko tutaj.
Wśród najcenniejszych eksponatów znajdują się: Zuendapp EM 250 z 1924 r., Benelli 500 SV z końca lat 30. XX wieku, NSU 351 z 1936 r., BSA 500 z 1931 r., a także francuski motocykl wojskowy Gnome et Rhone.
Zobaczymy tu także replikę samolotu Hansa-Brandenburg C-I, wykonaną na 100-lecie odzyskania przez Polskę niepodległości.
Ponieważ jest to prywatne muzeum przed wizytą warto upewnić się, że w danym dniu będzie otwarte.